Zekerheden
Wat krijg je als je kiest voor een LIEFHEBBER Z.O.U.T fiets?
Poeder coating
Lakken is een lak proces waarbij er een kras en stootvaste laklaag op het frame aangebracht word die ook nog eens veel dikker is dan bij een natte lak. Meer bescherming dus een langer mooi resultaat. Poedercoating is ook nog eens veel minder schadelijk voor het milieu. In de onderstaande link kun je lezen hoe het proces in zijn werk gaat maar het komt er op neer dat de poederlak elektrostatisch (negatief) via perslucht op een positief geladen frame geblazen word en daarna in de oven gebakken/gemoffeld word.

Garantie
is helder geregeld. Op alle fietsen geld een garantie op draaiende en bewegende delen van 2 jaar en het frame is zelfs 5 jaar gegarandeerd. Ook op alle elektronica van onze E-bikes is 2 jaar onbezorgd fietsen gegarandeerd.
Vering
of juist niet? U mag het zeggen. Bij de meeste fabrikanten koopt u een kant en klaar product wat voor iedereen gelijk is en moet u wellicht accepteren dat diverse onderdelen voor u niet nodig waren of zelfs overbodig. Laat uw eigen behoefde daarom dan ook de graat meter zijn waar een fiets aan moet voldoen. Dus wilt u de strakst sturende en lichtste fiets dan kiest u gewoon zonder vering! Is juist het comfort niveau het belangrijkste kan er zelfs in de meeste gevallen gekozen worden voor meer en betere vering in zadelpen en voorvork. Aan u de keuze.

Ketting bescherming
Ketting bescherming is haast een must maar hoe belangrijk vindt u dit? Wij hebben 4 verschillende soorten om uw kleding e/o ketting te beschermen. Standaard zit er een zogenaamd Revolver scherm gemonteerd wat voldoend bescherming bied en wilt u scherm in dezelfde kleur als uw frame dan komt er een mooi poeder coating laagje op. Uit praktische overwegen kiezen veel gebruikers voor een volledig gesloten kettingkast. Hierdoor is de ketting beter beschermd. De Chainglider is een soort gelijke manier om je ketting te beschermen als de kettingkast echter is deze veel beter bestand tegen invloeden van buitenaf. Een fiets die vaak in een stalling of fietsen rek staat loopt meer kans op beschadiging maar deze Chainglider van Hebie kan letterlijk wel een stootje hebben. Er zitten geen bevestegings nokken tussen frame en kast en het kunststof in van een thermoplast type. Een onverwoestbare combi.

Poeder coating
Lakken is een lak proces waarbij er een kras en stootvaste laklaag op het frame aangebracht word die ook nog eens veel dikker is dan bij een natte lak. Meer bescherming dus een langer mooi resultaat. Poedercoating is ook nog eens veel minder schadelijk voor het milieu. In de onderstaande link kun je lezen hoe het proces in zijn werk gaat maar het komt er op neer dat de poederlak elektrostatisch (negatief) via perslucht op een positief geladen frame geblazen word en daarna in de oven gebakken/gemoffeld word.

Ketting bescherming
Ketting bescherming is haast een must maar hoe belangrijk vindt u dit? Wij hebben 4 verschillende soorten om uw kleding e/o ketting te beschermen. Standaard zit er een zogenaamd Revolver scherm gemonteerd wat voldoend bescherming bied en wilt u scherm in dezelfde kleur als uw frame dan komt er een mooi poeder coating laagje op. Uit praktische overwegen kiezen veel gebruikers voor een volledig gesloten kettingkast. Hierdoor is de ketting beter beschermd. De Chainglider is een soort gelijke manier om je ketting te beschermen als de kettingkast echter is deze veel beter bestand tegen invloeden van buitenaf. Een fiets die vaak in een stalling of fietsen rek staat loopt meer kans op beschadiging maar deze Chainglider van Hebie kan letterlijk wel een stootje hebben. Er zitten geen bevestegings nokken tussen frame en kast en het kunststof in van een thermoplast type. Een onverwoestbare combi.

Garantie
is helder geregeld. Op alle fietsen geld een garantie op draaiende en bewegende delen van 2 jaar en het frame is zelfs 5 jaar gegarandeerd. Ook op alle elektronica van onze E-bikes is 2 jaar onbezorgd fietsen gegarandeerd.

Vering
of juist niet? U mag het zeggen. Bij de meeste fabrikanten koopt u een kant en klaar product wat voor iedereen gelijk is en moet u wellicht accepteren dat diverse onderdelen voor u niet nodig waren of zelfs overbodig. Laat uw eigen behoefde daarom dan ook de graat meter zijn waar een fiets aan moet voldoen. Dus wilt u de strakst sturende en lichtste fiets dan kiest u gewoon zonder vering! Is juist het comfort niveau het belangrijkste kan er zelfs in de meeste gevallen gekozen worden voor meer en betere vering in zadelpen en voorvork. Aan u de keuze.